fredag 7. mai 2010

GullGraverGranada

Naa har eg vore borte i mange dager, reist mange mil og i veldig mange timer, bare for aa komme tilbake til utgangspunktet (vel, nesten)

Det har vore ein stund siden forrig blogginnlegg naa, og det har sine grunner. Vel for det forste hadde eg ein 4 dagers baatreise, og det seier seg (nesten) sjol at de ikkje har internett paa elvebaater midt i jungelen (sjol om eg blir meir og meir inponert over alle steder i verden som blir kobla opp). Og for det andre var internett paa The Corn Islands veldig dyrt, og innen den tid eg hadde samla opp nok energi til aa skriva alt ned paa veldig kort tid, mista eg all energien.. Eg klarte aa prestere aa blir sjuk, saa sjuk eg ikkje har vore paa mange mange aar, paa ein av de finaste oyene i karibien. God timing huh? Saa mesteparten av tiden min der blei tilbrakt i sengen. Ein skulle tro at eg i det minste kunne henge ute i hengekoyen, og ja eg gjorde det ein liten stund, men etter litt blei det alt for slitsomt.

Saa i gaar maatte eg komme meg av oyen, av praktiske grunner slik som skjelden baattraffikk, og eg klarte det paa ein mirakulos maate. Tilsutt endte eg opp med aa reise i 24 timer, daff og dau, men dog. Etter denne turen begynte eg faktisk aa bli bedre, og eg er paa bedringens vei midt i Conquistadorenes Granada, kjent for alt sitt gull. Det maa vere det. Forelobig har eg ikkje funne gull, men eg har truffe paa naaken kulinariske skatter. Kanskje seinere dumper eg borti naaken kupp og ;)

Sjekk ut Travelpod'en min for ytterligere detaljer om turen;)

2 kommentarer:

  1. Det høyrdest keisamt ut. Influensa då? Du får kikke litt bak buskar og under steinar, så får du kanskje finansiert turen ;).

    SvarSlett
  2. Når det gjelder gull kan man jo si du har studert gullgraving i årevis; Onkel Skrue og hans Klondyke-eventyr sant... Så jeg tror vel egentlig at det sku være fullt mulig å snuse opp noen gullbarrer for deg også ;) Godt at du er på bedringens vei!

    SvarSlett