søndag 30. mai 2010

The end of the road

Ja, naa er det virkelig snart slutt paa turen. Eg er naa komt til min siste destinasjon i mellom amerika forutenom Panama city, og det er ein passende slutt. Eg er naa i Punta Chame, et sted kjent for sin windsurfing og kiting. Det viste seg at dette er et sted ganske langt utenom allfarvei, og faa turister kommer hit. Eg har naa funne konsekvensen av dette; null hostell og kanskje ett eller to hotell. Heildigvis for meg visste sjaaforen i bussen min om et hotell som er litt billigere enn det eine mainstream hotellet i bygden, og eg bor naa paa et fransk hotell i luksusklassen (iallefall paa min tur). Badebasseng, bar og restaurant. Eg har et meget fint rom og eg fekk heile 3 (!) haandklaer og fransk saape. Saa naa er eg fin og fjong og nyter ein sjokolade/banan shake i restauranten.

Naa som det nermer seg slutten kan eg se tilbake paa alt eg har gjort og eg innser at topp 5 lister er paa sin plass. Eg vil gi ut et par av disse naa, og saa kommer det fleire seinere.

TOPP 5: GOD MAT

Dette er ein veldig vanskelig liste ettersom eg har spist sinnsykt mye god mat paa denne turen, men her e et utdrag:

1. Gatematen i Chisec; Perfekt steik med ein deilig masse av gronnsaker og ferske tortillas

2. Grilla kylling med platanos fra det lokale diskoteket i Santa Catalina

3. Kyllingsandwich kjopt paa markedet i Antigua spist som niste etter ein lang vulkan haik. Disse var skvist og god, men de smakte heilt fantastisk etter turen.

4. Kokosiskremen i Guatemala!! Heilt fantastisk is, og spesiellt miksa med sjokoladeis.

5. Ekte Amerikansk feit hamburger med ost og bacon i San Pedro; Etter et par maander med mexikansk mat er dette deilig!

Eg har forelobig ikkje mye til liste paa daarlig mat, men ein rett maa nevnest:

1. Svinefett taco i mexico. Ja, dette var taco av reint svinefett, ubehandla, kjopt som lunsj i Tulum. Alt gjekk ned!

TOPP 5: STEDER AA BO

1. Semuc Champey: Vi bodde paa et hytteloft med aapen front mot elven og fantastisk natur.

2. Robinson island i San Blas: Bambushytte med sandgulv paa paradisoy. Say no more.

3. Tio Toms i Bocas del Toro: Shabby stil hotell paa paaler over vannet. Bolgesus og karibisk stemning

4. Flores i Guatemala: Hostell i midten av ein fantastisk by. Beste vegetarresturanten evver.

5. Altons divecenter i Utila. Rom med perfekt utsikt ved sjoen. Alt var lagt som ein brygge over vannet.

Det vil komme fleire Topp lister i tiden som kommer, men forelobig holder dette. Naa skal eg bare skjemme meg bort litt til paa dette hotellet, saa er det snart tilbake til kvardagen igjen.

3 kommentarer:

  1. Det høyrest då greit ut med litt skikkeleg hotell og? Vi er på tur til Tunisia, med hotell inkludert. Det viste seg å vere 4-stjerners. Greit det :).

    Eg forstår at du ikkje kjem til å servere svinefeittacoen du har lært om når du kjem heim? Neinei...

    Når kjem du på Flesland?

    Helse frå LK.

    SvarSlett
  2. Enjoy siste dagene du :) Me gleder oss til du kjem heim.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til du kommer hjem! Ha det helt herlig de siste dagene!:)

    SvarSlett