mandag 24. mai 2010

Jellyfish invasion

Vel, det er vel kanskje aa ta litt hardt i, men sant skal vere sagt, eg har svomt gjennom tonnevis av jellyfish (som ikkje brant) og eg har faatt stot av ein elektrisk brennemanet (utrivelig). Min siste destinasjon har vore Santa Catalina, ei lita bygd ved stillehavet. Her har du det beste av to verdener; Surfing OG Dykking. Tro det eller ei, her var det dykking som var prioritert. Eg tok PADI OW Advanced her, og det var heilt fantastisk! Eg har sett tonnevis med fisk, og alle dobbelt saa store som de i karibien, eg har dykka med surge paa 18 meters dybde, eg har hatt et fantastisk drift dive, og eg har sett masse masse hai! Ubeskrivelig kjekt aa dykke. Igjen, ein ny verden.

Men man kunne selfolgelig ikkje dra fra dette stedet uten aa prove surfingen. Denne destinasjonen har ein av de storste bolgene i Panama, som kan naa opp mot 10 meter! Eg provde ikkje meg paa den, men holdt meg til den litt meir mellow "town beach". Det var her eg blei elekrifisert av ein brennemanet. Det foltes ut som et kraftig stot, og rett over arteriene i hogre haand. Eg maa vere erlig og sei at eg frika ut. Men etter mange trostende ord fra de lokale var det ikkje anna aa gjore enn aa hive seg uti igjen. Surf on!

2 kommentarer:

  1. HAHA! så nå er det dykking for alle penga ser eg... bra det blir tid til litt surf også! hvordan er bølgene der nede? hvor mange fot snakker vi som du har tatt og hvordan bryter de?

    SvarSlett
  2. Elektrisk gelefisk? Fysjameg. Men du burde jo prøve deg på timeteren... :P

    SvarSlett