søndag 25. april 2010

Bilder og ny blogg

Endelig har eg faat lasta opp bilder!! Dette tok 3 timer, og er bare gjort paa Facebook... Det er utrolig tungvindt paa slike gammeldagse datamaskiner, men men. Man maa ta det man faar;) Her er nok ein direkt link og den skal vere for ALLE!!

Ellers har eg hatt mye tid paa dataen her paa oyen, og det har bert frukter. Eg har naa laga ein spesial reiseblogg paa engelsk for alle engelskspraaklige og ekstra nysgjerrige. Her kan du se kor eg har vert paa et kart, og det er innlegg fra kvart et sted eg har besokt. Vel verdt aa ta ein titt!

Ellers drar eg paa min store baatreise i maaro, og viss eg er heldig skal eg vere paa the corn islands innen 4 dager. Blir spennende:)

1 kommentar:

  1. Heisann. Det ER jo faktisk for ALLE :D. Flink!

    Hadde vi hatt slik ferje som på bilete 10 til Tysnes, hadde arbeidsdagen vore hakket meir interessant :D. Og kven er denne fantastiske "utsikten" på bilete 16 då? :P

    Nei, dette såg bra ut! Vulkan og greier? Og dei bilane på dei to siste bileta var ganske akseptable, ja! :D

    SvarSlett